Nyt on sitten vuosi 2007 takana. Haikeeta osittain, mutta mulle se on toivottavasti jonkun uuden alku ja jonkun vanhan loppu. Ei ollut ehkä kamalan mieluinen viime vuosi, mutta vastoinkäymiset kasvattaa ja opettaa, siitä mä oon varma.

Mulla on nyt tosiaankin ehkä vähän tylsää kun päätin rekisteröityä tänne saitille. Ei siis mitään erikoista inspiraatiota kirjoitella tän päivän tapahtumista...

Mutta jos nyt kuitenkin kertaan vähän tätä päivää. Heräsin joskus aika myöhään, onhan mulla nyt tätä joululomaa. Päivällä vaan olin, en tainnut tehdä mitään erikoista.. Illalla sitten vähän jälkeen kuuden menin iskän kanssa ampumaan muutamat pienet raketit pois ja illemmalla sitten veljen kanssa ennen vuoden vaihtumista ammuttiin isommat raketit.

Tänäkin vuonna tein itelleni lupauksia; liikun enemmän, syön terveellisemmin, ja tätä rataa. Mutta nyt vapautin itteni kaikista krhm turhimmista... lupauksista. Jotenki vapaampi olo, ku tiedän että mulla ei oo mitään erikoisia lupauksia tälle vuodelle. Läksyt mä aion kuitenkin tehdä paremmin, ne on aina tyyliin hutastu ja numerothan siinä kärsii.

Keskiviikoksi olis esitelmä yhdestä kirjasta mikä on mullle kaikkee muuta kuin mieluinen... Murr sen opettajan kanssa ku pitää just siitä pitää. Toivottavasti mä en nolaa itteäni ihan täysin...

Mutta näillä mennään, hyvin on lähtenyt 2008 vuosi käyntiin, toivottavasti jatkuu samalla menolla.

Öitä!