Kävimpä tossa koiran kanssa reilun mittaisella lenkillä. Kotiin tultuani huomasin että kappas kappas, kännykkää ei löydy. Kaikki taskut ja muut katsottuani ei auttanut muuta ku pistää takki niskaan ja lähteä etsiskelemään kännykkää. Äiti tuli sitten mukaan ja soitteli siihen.

Mentiin se reitti kertaalleen läpi mistä mä lenkillä kuljin mutta huonoin tuloksin. No sitten just ennen ku saavuttiin kotiin, mun kännykästä sitten soitettiin äitin kännykkään. Mä sit vastasin ja siel oli joku Kari. Olin vaa et 'mitämitä löysit mun kännykän' ja sitten se kerto että se on kioskin lähellä ja mä voin tulla hakemaan sen. Olin tosi ilonen et ihmiset viittii ottaa tollasia talteen ja palauttaa! Nojoo, mentiin sit sinne ja siel oli se Kari ja hänen tyttö kännykkä vastassa. Kiittelin kovasti ja siinä sit puhuttiin niitä näitä. Harmi ei ollu antaa löytypalkkiota :( ...

Mutta ihanaa, kännykkä on nyt onnellisesti kotona<3

Tästä lähtien sitten vaan parempi huoli siitä :D !