perseestä koko paska päivä. jossaisin valilta nii olisin tehny tyylii KAIKEN erilailla tänää.

mun prkl kallis marimekon penaali pöllittii ja siel oli kaikki stabilot ymsyms. etjooterrrrrve.

sitte mä vaa puhuin ppaskaa jennasta ruottin tunnilla et jooo terrve. MITE MÄ PYSTYIN TEKEE SEN???? MITÄ JENNA ON TEHNY MULLE???? EI MITÄÄ!!!!!!! mä vaa haukun sitä lissusks ja kaikkee paskaa ja tietty huomenna pojat kertoo sen sille. ei mutta TERVEEE.

mä eile kommailin teemulle kaikkee pskaa galleriassa ja niille yhillekki :'<<<<< kyl kaduttaa eniten. eeeei helvettiii.

ruottin kokeisii viikko ja voi helvetti en oo lukenu senttiäkää ja oon ihan out kaikest mitä me ollaa opiskeltu.

mä olin perkele niitee yhtien paskojen kaa koulus sit ne kaks kuviksen tuntii olin prkl yksi. ei helvetttiiiii. saatanahomo!1!  miks vittu se yks on sellanen lissu?? salee onkipee joomo. ei hyvää päivää.

essi kertoo varmaa kaikille et puhuin siin S ja V ja M ja J kaa paskaa mun bestasta. se olis mulle oikein mut jenna ei antais sitä vittu koskaa anteeksi! mitä mä menin saatana tekeeeee?!?!??????!!!1111111

 

JAOSKUKI se on kuses muhu ei helvetti!!!!!!!11111111