tää on jotenki tosi erilainen maanantai.. ei mitenkää kivempi tai kamalampi, mä en osaa selittää !

tomi on ollu jotenki erilainen sen kuvan jälkee.. mä en tiiä mikä sillä on, ihmekkö tuo...

musta tuntuu et mun ja jennan välit on tosi viileet nykyään. sehän on mun bestis? tuntuu vaa joskus tosi etäiseltä puhuu sen kaa ja sillee..

essi kuitenki aina piristää mua mesessä, oli mikä oli. ja kyllä tominkin. ;) on tää ihanaa ku essi kuuntelee mua AINA eikä koskaan valita vaikka joskus unohtuu essin huolet ja kaikki mut.. mä oon tällänen mikä oon. lupaan parantaa tapani :'D

mun pitäis rupee parantaa matikassa koska mä oon ihan pihalla kaikesta :'ppp oon aina ollu kyllä huono, mut nyt oikee extra huono. ärsyttää.

ihanaa, ei tarvi nähä villeä ku vasta kesällä (jos sillonkaa :'D) se on kyl yks sika ! hahha, luuli et saa anteeksi sellasen virheen. hei jotain mä oon sentää oppinu; pettää kerran, pettää aina. se on mun periaate, mä en anna tollasia anteeksi koska jos se olis rakastanu mua täysillä se ei olis tehny mitä teki heidin kaa. säälittävää.

sainpas galleriaa uusia kivoi kuvii. ;>

nähäämoi <;